Vásárlási információk


NYÁKÁRUHÁZ.HU fizetési információk

Fizetési módok
– Bankkártyával online
– Utánvéttel
– Banki átutalással

Bankkártyás fizetés logók

Árak


A weboldalunkon feltüntetett árak kizárólag az online felületen történő megrendelés esetén érvényesek.


NYÁKÁRUHÁZ.HU szállítási információk

Szállítási módok
– Személyes átvétel: PostaPont,
MOL kutak, Coop üzletek,
csomagautomaták
– Kiszállítás: MPL futárszolgálattal


PostaPont logók

Szállítási idő: 1 munkanap

Szállítási költség: 1882 Ft+ÁFA
Utánvét: +465 Ft+ÁFA

100.000 Ft+ÁFA rendelési értéktől a szállítás ingyenes!


NYÁKÁRUHÁZ.HU gyártási információk

Gyártási idő

StandardNYÁK esetén 5-15 munkanap között választható.

Alkatrész beültetésnél 1-20 munkanap között választható

A külföldi szállítás esetén utánvétes fizetési mód nem lehetséges!

Rövid útmutató a webáruház használatához

A megrendelés leadása után mi fog történni?

Gyakran ismételt kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?
Van minimum rendelési érték vagy mennyiség?
Mikor dolgozzák fel a megrendelésemet?
Hogyan tudom utólag módosítani vagy lemondani a leadott megrendelésemet?
Bankkártya nélkül is rendelhetek?
Honnan tudhatom, hogy sikeresen leadtam a megrendelésemet?
Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló email?
Hogyan kapom meg a számlát?
Mit kell tennem, ha a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre szeretném kérni a számla kiállítását?
Lehet telefonon vagy email-ben rendelni?

Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen költségek merülnek fel a feltüntetett áron kívül?
Hogyan fizethetek?
Mennyibe kerül a bankkártyás fizetés?
Hogyan és milyen bankkártyával fizethetek?

Szállítással kapcsolatos kérdések
Személyesen is átvehetem a termékeket?
Mennyibe kerül a szállítás?
Külföldre is szállítanak?
Mikor kapom meg a terméket?
Ki szállítja ki a megrendelésemet?
Más is átveheti helyettem a csomagot?
Meghatalmazás küldemények átvételére
Mi történik, ha nem tartózkodok a szállítási címen a kézbesítéskor?
Mit kell tennem a csomag átvételekor?
Mit kell tennem, ha a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre szeretném kérni a kiszállítást?

Egyéb kérdések
Mi a teendőm, ha nem vagyok elégedett a minőséggel?
Mi a teendőm, ha sérült terméket kapok?
A további kérdéseimet hol tehetem fel?

  ÁSZF és letölthető dokumentumok

 
Gyakran ismételt kérdések

 

Utánrendelés esetén kevesebbe kerül a gyártás?
NYÁK gyártás vagy alkatrész beültetés esetén is ugyanolyan paraméterek és darabszám mellett az ár a legközelebbi rendelésnél is a kalkulátor által mutatott érték lesz, mivel a gyártás előkészítését minden esetben díjmentesen végezzük el megrendelőinknek. Erről bővebben itt olvashat.

A NYÁK tervet próbáltam úgy elkészíteni, hogy mindenben megfeleljen a követelményeknek, de még mindig nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy tényleg jó-e a tervem.
Sokszor előfordul ilyen eset, hiszen minden terv egyedi. Ha kérdése van a tervezéssel (szoftverhasználattal), gyártással kapcsolatban, keressen minket email-ben, telefonon! Ne feledje: nincs buta kérdés, csak megválaszolatlan! Legyen cég, diák vagy hobbista, forduljon hozzánk bizalommal, hogy segíthessünk!

Milyen formátumokból rendelhetek NYÁK-ot?
A NYÁK gyártást kizárólag Gerber fájlokból vállalunk. Ennek oka, hogy egyedül így tudjuk biztosítani a megrendelőink számára, hogy ténylegesen azt fogják kapni, amit megrendeltek. Erről bővebben ebben a cikkben olvashat. Tervezőszoftverek projektfájljait, illetve PDF, DXF, BMP és egyéb formátumokat  és  NYÁK és stencil gyártáshoz a hibalehetőségek minimalizálása miatt nem fogadjuk.

A NYÁK tervet Eagle, Sprint layout, Diptrace, ExpressPCB, stb. szoftverrel készítettem, és Gerber fájlokat küldenék a gyártáshoz. Segít Önöknek, ha az Eagle, Sprint layout, Diptrace, ExpressPCB, stb. projektfájlt is elküldöm?
Igen, segít, ugyanis ha bármilyen hiányosság van a Gerber fájlokban, akkor az eredeti projektfájlból ki tudjuk egészíteni a Gerbereket anélkül, hogy egy plusz konzultációra lenne szükség a megrendelővel. Emellett fontos megemlíteni, hogy gyártást kizárólag Gerber fájlokból végzünk, projektfájlokból nem, és nem ellenőrizzük a projektfájlok és a Gerber fájlok közti esetleges eltéréseket sem.

Mielőtt befejezném a NYÁK tervezést, szeretném elküldeni Önöknek a félkész tervet, hogy leellenőrizzék gyárthatósági szempontól, illetve árat mondjanak rá. Mekkora plusz költsége van, ha nem a végleges tervből kérem az ajánlatot?
Bármilyen készültségi állapotban elküldheti a tervet akár többször is. Az ellenőrzést (tervezési tanácsot) és az árat minden esetben ingyenesen meg fogjuk adni, tehát plusz költséggel nem kell számolnia emiatt.

Mi történik, ha a feltöltött Gerber fájlokban valamilyen hiba van, vagy nem felelnek meg a gyártási követelményeknek?
Ha a fájlokban olyan hibát találunk, amely miatt a NYÁK gyártás nem lenne lehetséges, azonnal felvesszük a kapcsolatot Önnel. Előfordulhatnak teljesen véletlen hibák a tervezés során, amelyek elkerülik a tervező figyelmét, mint pl. a feliratok vonalvastagsága túl kicsi, vagy két SMD pad nagyon közel van egymáshoz, de villamosan nincsenek összekötve. Minden ilyen esetben a tervet visszaküldjük a megrendelőnek a hibák megjelölésével javításra. A gyártás előkészítését csak akkor tudjuk elkezdeni, ha a megérkezett fájlok mindenben megfelelnek a gyárthatósági követelményeknek. A technológiai határértékekről itt tájékozódhat.

A megrendelés leadása után jöttem rá, hogy elrontottam valamit a NYÁK tervben. Lehetséges utólag módosítást kérni?
A terven módosítást a megrendelés leadásának időpontjától számítva a megrendelés elfogadását visszaigazoló email kiküldéséig, de legfeljebb 1 órán beül tudunk elfogadni az info@nyakaruhaz.hu címen. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a gyártás és a gyártás előkészítése általában hétvégén is zajlik, így az is előfordulhat, hogy mire a megrendelés visszaigazolását elküldjük, a megrendelés gyártása már elkezdődött vagy be is fejeződött. A módosítás díjáról az ÁSZF mellékletben tájékozódhat. Emiatt kérjük, hogy körültekintően járjon el, mielőtt leadja a megrendelését!

Hogyan kell értelmezni a gyártási időt?
Minden adott nap éjfélig beérkezett rendelést legkésőbb a következő munkanapon feldolgozunk, és a gyártási idő a feldolgozást követő munkanaptól számítandó munkanapokban. Tehát a gyártás mindig a feldolgozást követő munkanapon kezdődik. Például egy szerdai napon este 18:15-kor 10 munkanapos határidőre leadott rendelést legkésőbb másnap (csütörtökön) 16:00-ig feldolgozzuk, és a gyártás pénteken megkezdődik. A NYÁK-ok így a következő hét utáni pénteken 19:00-ig elkészülnek. Ha több különböző terméket rendel, amiknek a gyártási ideje különböző, akkor a csomagot a legtöbb gyártási időt igénylő termék elkészülése után adjuk fel. Ha az egyes termékekre azonnal szüksége van az elkészülés után, és nem szeretné megvárni, amíg a másik megrendelt termék(ek) is szállításra alkalmas állapotba kerül(nek), kérjük, hogy külön megrendelésben adja le őket! A megrendelés leadásakor kérjük, vegye figyelembe, hogy a legjobb szándékaink ellenére is bekövetkezhetnek nagyon ritkán olyan váratlan helyzetek (géphiba, beszállítói késés, hatósági vizsgálat, stb.), amelyek a sürgős rendeléseket is késleltethetik. A gyártási időn való túlcsúszás esetén az ÁSZF-ben foglalt garanciát adjuk a megrendelő számára.

Szeretném, ha a NYÁK-ok gyártási ideje kevesebb lenne a feltüntetettnél. Lehetséges ez?
Minden panelünk gyártása pontosan ütemezve van, ezért a legnagyobb igyekezetünk ellenére sem tudjuk garantálni a rövidebb határidőt.

Szükségem lenne egy NYÁK-ra, de nem értek tervezéshez és szoftverem sincs hozzá. Ebben tudnak segíteni?
NYÁK tervezést 2016. októbertől már nem vállalunk, de rengeteg oktató jellegű videó található a web-en, Youtube-on, amik alapján gyorsan el lehet sajátítani az alapokat.

 

 

Rövid útmutató a webáruház használatához

A webáruház használatához nem szükséges regisztráció, de visszatérő vásárlások esetén célszerű regisztrálni, így nem kell a szállítási és számlázási adatokat minden rendelésnél megadni.

Áruházunk elsősorban egyedi nyomtatott áramkörök gyártásával és az ehhez kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásokkal foglalkozik. Megrendelés előtt kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeinket (az oldal alján)!

A rendelés menete a klasszikus webáruházaknál megszokott módon történik. A fenti menüsorban választhatóak ki a szolgáltatások kategóriái. A megfelelő kategória tartalma a webáruház középső területén jelenik meg.

Az egyedi termékek oldalai (pl. NYÁK gyártás, stencil gyártás) egy-egy olyan speciális oldal, ahol meg kell adnia a gyártáshoz és saját igényeihez szükséges paramétereket. A gyártás alapját képző egyedi tervet/terveket (pl.: NYÁK rendelésnél Gerber fájlokat) is ezen az oldalon kell feltölteni, majd ezek után – a termékekhez hasonlóan – a Kosárba kell helyezni a szolgáltatást.

A Kosár az áruházi felület jobb felső részén látható. Minden esetben jelzi a fizetendő végösszeget, amely a szállítási költséget nem tartalmazza. A Kosár gombra kattintva láthatja azon termékeket és szolgáltatásokat, amelyeket a Kosárba helyezett. 

A fizetési mód kiválasztása után a Tovább a pénztárhoz gombra kell kattintani.

Ha regisztrált felhasználóként be van jelentkezve és visszatérő vásárlónk, akkor a számlázási és szállítási adatokat automatikusan kitölti a rendszer, de ezek tetszőlegesen módosíthatóak.

Amennyiben a bankkártyás fizetést választja, arra a Számlázz.hu rendszerén keresztül van lehetősége fizetni a számla kiállítását követően.A sikeres vagy sikertelen fizetést a rendszer azonnal jelzi. 

Ha az utánvétes fizetési módot választja, akkor a rendelésének ellenértékét a csomag kézbesítésekor kell kifizetnie készpénzben vagy bankkártyával, attól függően, hogy melyik szállítási módot választotta (pl. az MPL futárnál csak készpénzzel tud fizetni, a PostaPont-okon (https://posta.hu/postapont) készpénzzel és bankkártyával is, a csomagautomatáknál csak bankkártyával). Ebben az esetben a megrendeléssel kapcsolatban nincsen több teendője.

Átutalás választása esetén email-ben küldjük ki a számlát a csomag feladásakor, amely tartalmazza a szükséges információkat a banki átutaláshoz, de bankkártyával is kifizetheti a számla ellenértékét a Számlázz.hu rendszerén keresztül. 

A megrendelés leadásának módjai

NYÁK-ot két módon rendelhet:

  1. A NYÁK gyártás oldalon a NYÁK megfelelő paramétereinek megadása után.
  2. Email-en keresztül (az általában elhúzódó és lassú egyeztetések miatt csak szükség esetén ajánlott!). Az email-ben leadott rendelések adminisztrációs díja 3000 Ft+ÁFA megrendelési tételenként. Minden email-ben történő megrendelés előtt szükséges árajánlatot kérnie a http://nyakaruhaz.hu/arajanlat-keres/ oldalon keresztül, és a gyártás csak az árajánlat jóváhagyását követően kezdődik el. Ha az árajánlat megadása óta bármilyen technikai paraméter változott a megrendeléskor, akkor arra új árajánlatot adunk akkor is, ha az ár megegyezik az előző árajánlatban foglalttal.
  3. Telefonon vagy egyéb módokon rendelést nem tudunk fogani.
  4. Utánrendelés esetén is kérjük a Gerber fájlokat ismét feltölteni az online felületen és a megrendelést a webáruházon keresztül leadni!

A NYÁK gyártás megrendeléséhez szükséges fájlok

A NYÁK gyártást kizárólag Gerber fájlokból vállaljuk, más formátumból a gyártás nem lehetséges, ennek okairól bővebben itt olvashat.

A Gerber fájlokat a tervezőszoftverek 99%-a képes kiexportálni, a művelet nem sokkal bonyolultabb általában, mint egy “Mentés másként” parancs végrehajtása. A Milyen Gerber fájlokra van szükség a gyártáshoz? c. cikkünkben útmutatást talál ahhoz, hogy a küldendő Gerber fájlokat hogyan nevezze el.

A megrendelés leadása után mi fog történni?

1. fázis: Automata visszaigazolás

Miután a vásárló leadja a megrendelését a webáruházon keresztül, a megrendelésről azonnal automatikus visszaigazolást küld a rendszerünk a megadott email címre. NYÁK vagy stencil gyártás esetén módosítást kizárólag a visszaigazoló email elküldéséig, de maximum a leadást követő 1 órán belül tudunk elfogadni a terven, függetlenül attól, hogy a megrendelést munkaidőben vagy azon kívül, illetve a weboldalon vagy email-en keresztül adta le. A módosítás díja tervenként: 3 000 Ft + ÁFA.

2. fázis: Gyárthatósági ellenőrzés

A leadott terv(ek) ellenőrzése legfeljebb a következő munkanapon 15:00-ig megtörténik. A munkanapokon 8-13h között leadott rendelések ellenőrzését az esetek döntő többségében még aznap elvégezzük.

3. fázis: Gyártás előkészítés befejezése vagy hibajavítás

Ha a leadott tervben nincsen hiba, akkor az ellenőrzés befejezésével email-ben azonnal küldünk egy visszaigazolást, hogy a gyártáshoz előkészítettük a terve(ke)t, és a folyamat automatikusan a gyártási fázisba lép. Módosítást vagy a megrendelés lemondását ettől a ponttól kezdve már a terv semelyik részére vonatkozóan sem tudunk elfogadni, és az egyedi tervek/igények alapján készülő termék gyártásának lemondása – a magyar jogszabályokkal összhangban – már nem lehetséges! Ennek oka, hogy a megrendelt NYÁK-ok gyártását általában a megrendelést követő napon a fúrással és a szükséges fóliák elkészítésével kezdjük. A gyártási folyamat többi része az ezt követő napokon tömbösítve történik, azonban a kifúrt NYÁK lemezeken és a levilágított fóliákon már nem tudunk változtatást végrehajtani, továbbá a beszállítóinknál készülő NYÁK-ok esetében a gyártás szinte azonnal elkezdődik. Tehát, ha Ön pl. 7 vagy 10 munkanapos gyártással rendel NYÁK-ot, és pl. a 4. napon küld egy módosítást – mondván, hogy még úgysem kezdtünk hozzá a gyártáshoz -, akkor gyakorlatilag esélyünk sincsen arra, hogy bármit is változtatni tudjunk a megrendelésen. A megrendelés lemondására ekkor azért nincsen már lehetőség, mert a pooling táblán levő helyet a megrendelő a megrendelés leadásával “lefoglalja”, arra az adott cm2-re más megrendelést bemontírozni nem tudunk. A megrendelések átvariálása a pooling táblán pedig irreális költséget és időveszteséget okozna. A  megrendelés elfogadását jelző visszaigazolás email-en történő elküldése után sem módosításra sem lemondásra nincsen lehetőség, a terv mindenképpen le lesz gyártva. 

Ha a leadott tervben olyan hiba van, ami miatt nem gyártható a megrendelés, akkor a megrendelőnek email-en vagy telefonon jelezzük ezt a hiba jellegétől függően. A hiba javításáig a megrendelés feldolgozása áll. Amint a hibát kijavítja a megrendelő, a folyamat visszatér a terv gyárthatósági ellenőrzésének fázisába.

Kizárólag azon megrendelések tudnak bekerülni gyártásba, amelyek az alábbi feltételeknek maradéktalanul megfelelnek (függetlenül attól, hogy online vagy email-ben érkezett a megrendelés):

– az elküldött Gerber fájlok DRC hibát nem tartalmaznak, a technológiai határértékeknek megfelelnek, leellenőriztük és jóváhagytuk őket,
– a terv gyártásának módját, elrendezését és a kívánt technológiai paramétereket a megrendelő egyértelműen meghatározta (pl. panelizált gyártás, rézvastagság, stb.),
– minden adat rendelkezésre áll a megrendelőről, hogy tudjuk kivel állunk szerződéses viszonyban,
– a megrendelő minden adatot megismert és jóváhagyott a szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatban,
– a megrendelő kifejezetten kéri a NYÁK-ok gyártását.

Online megrendelés esetén a fenti adatok többsége értelemszerűen a rendelkezésünkre állnak, email-es megrendelés esetén azonban kérjük, hogy kifejezetten figyeljenek minden szükséges információ megadására.

Ha a megrendelőt a megadott email címen vagy telefonszámon legfeljebb 3 napon keresztül nem tudjuk elérni, és a kiküldött email-re sem válaszol, akkor a rendelést automatikusan töröljük!

Amennyiben az elektronikus funkcionalitást nem befolyásolja, úgy azokat a terveket is legyártjuk, amelyek nem felelnek meg a határértékeknek (pl. rosszul tervezett vagy hiányzó kontúr, túl vékony vonallal tervezett/tükrözött feliratok, stb.), de ebben az esetben a be nem tartott paraméterekkel kapcsolatos reklamációt nem tudunk elfogadni.

Kb. minden századik megrendelésnél előfordul, hogy a NYÁK gyártásban még nem járatos megrendelő rossz (nem egyértelmű) elnevezéssel küld Gerber fájlokat vagy a tervező szoftverben rossz rétegbe tervezi a rajzolatot, és ennek következtében a NYÁK tükörképét gyártjuk le. Indokként általában az hangzik el, hogy az otthoni vasalásos, fotózásos és egyéb technikához tükrözni kell a rajzolatot, és egyéb trükköket kell bevetni. Mi – ahogy a gyártók többsége is – az ipari szabványnak megfelelően értelmezzük a fájlokat és gyártjuk a NYÁK-okat. Gerber fájlok esetén a rétegek megállapításakor elsősorban a fájlnevet (kiterjesztést) vesszük figyelembe a réteg típusának megállapításakor. A Tudásbázisban nagyon sok információ szerepel azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell eljárni annak érdekében a tervezés és a megrendelés során, hogy ilyen tükrözött gyártás ne fordulhasson elő. Ha nem ért valamit, inkább kérdezzen! Viszont a szabályok és ajánlások be nem tartása vagy meg nem értése miatt bekövetkezett tükröződésért anyagi felelősséget, illetve ingyenes/csökkentett áru utángyártást nem áll módunkban vállalni.

4. fázis: Gyártás

A gyártás az előkészítést követő napon kezdődik, és a megválasztott munkanapokon keresztül zajlik. A megrendelésnél megválasztott gyártási idő (munkanapok) utolsó napján, várhatóan 19:00-ig a megrendelése elkészül.

5. fázis: Futárszolgálatos szállítás vagy személyes átvétel

Ha a megrendeléskor a személyes átvételi módot választotta, akkor az elkészült megrendelést a kiválasztott PostaPonton, MOL kúton, Coop üzletben vagy csomagautomatánál veheti át a megrendelés elkészülését követő 1 munkanapon belül (https://posta.hu/postapont). Futárszolgálatos szállítás esetén még az elkészülés napján átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, annak kézbesítése is 1 munkanapot vesz igénybe. A csomagok átvehetők telephelyünkön is. Ha ilyen szándéka van, kérjük, hogy lépjen kapcsolatba velünk a további részletekért!

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?
Igen, de javasolt a regisztráció, mert a következő rendelésnél a már megadott adatokat nem kell újra megadnia.

Van minimum rendelési összérték vagy mennyiség?
Ahhoz, hogy a megrendelését teljesítsük, nem kell hogy legalább egy adott értékben vagy mennyiségben rendeljen, akár 1db-os rendelést is leadhat.

Mikor dolgozzák fel a megrendelésemet?
Az adott napon éjfélig beérkezett rendeléseket legkésőbb a következő munkanapon 13:00-ig feldolgozzuk, a gyártás pedig a feldolgozást követő munkanapon kezdődik. A munkanapokon 8-13h között beérkező megrendeléseket általában még aznap feldolgozzuk.

Hogyan tudom utólag módosítani vagy lemondani a leadott megrendelésemet?
A lemondással kapcsolatos kérését csak írásban tudjuk elfogadni az info@nyakaruhaz.hu címen. A terven módosítást a megrendelés leadásának időpontjától számítva 1 órán belül tudunk elfogadni az info@nyakaruhaz.hu címen. A módosítás díját a hatályos ÁSZF melléklet tartlmazza, amelyet a megrendelés végösszegéhez adunk hozzá. Emiatt kérjük, hogy körültekintően járjon el, mielőtt leadja a megrendelését!

Bankkártya nélkül is rendelhetek?
Igen, lehetőség van utánvétes vagy banki előre utalásos fizetésre. Az utaláshoz szükséges adatokat a számlán találja meg, amelyet a megrendelésének futárszolgálatos feladását követően küldünk ki email-ben.

Honnan tudhatom, hogy sikeresen leadtam a megrendelésemet?
A megrendelés leadása után küldünk egy a megrendelést visszaigazoló email-t.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló email?
Amennyiben 2 óra elteltével nem érkezik meg az összesítő email, kérjük, hogy jelezze a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink egyikén.

Hogyan kapom meg a számlát és azon mi fog szerepelni?
Alapesetben elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a Számlázz.hu küld ki email-ben. Ha papíralapú számlát kért, akkor azt minden esetben a megrendelt termékek mellé, a csomagban helyezzük el. Minden rendeléshez kizárólag ÁFA-s számlát állítunk ki. Nem tudunk blokkot vagy nyugtát adni akkor sem, ha a vásárlónak nincsen szüksége ÁFA-s számlára. A számlázási adatok megadásakor a cég vagy magánszemély nevét és teljes címét kötelező kitölteni. Nem elegendő csak egy irányítószámot vagy települést megadni, mert a számlát az ÁFA törvény értelmében csak teljes címre állíthatjuk ki. Számlázási címként nem adható meg postafiók vagy levelezési cím. Kérjük, hogy a név megadásakor magánszemély nevét vagy valós cégnevet adjanak meg, ne használjanak fiktív fantázianeveket, márkaneveket. A számlán nem tüntetjük fel a kapcsolattartó személy nevét és adatait.

Mit kell tennem, ha a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre szeretném kérni a számla kiállítását?
A Kosár tartalmának megrendelésekor szabadon módosíthatja a számlázási adatokat, így a számlát kiállítását vagy a szállítást tetszőleges címre kérheti. 

Lehet telefonon vagy email-ben rendelni?
Igen, lehetséges, de az email-es megrendelések feldolgozása lassabb, ezért inkább az online felületet történő rendelést javasoljuk.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen költségek merülnek fel a feltüntetett áron kívül?
A termék árán és az esetlegesen felmerűlő szállítási díjon felül nincsen más költség, a szállítás ingyenes nettó 100.000 Ft feletti megrendelés esetén. Alapesetben elektronikus számlát küldünk, de lehetősége van papírszámlát kérnie, ennek díját a pénztár oldalon tüntetjük fel. További díjakat, mint pl. csomagbontási díj, csomagolási költség, stb. nem számítunk fel. A nem online felületen leadott rendelések esetében az árról mindig tájékoztatjuk a megrendelőt, és csak annak jóváhagyása után kezdjük el a gyártást.

Hogyan fizethetek?

1. Bankkártyával a Számlázz.hu online fizetési rendszerén keresztül. A fizetésre akkor lesz lehetősége, amikor a megrendelése elkészült, és átadtuk a futárszolgálatnak. A számlát is ekkor állítjuk ki, és a Számlázz.hu küldeni fogja Önnek a linket email-ben, amelyen tud majd bankkártyával fizetni.
2. Utánvéttel készpénzben vagy bankkártyával a csomag átvételekor 100 000 Ft-os csomagértékig. (További információk: https://posta.hu/postapont)

  • PostaPonton: készpénzzel vagy bankkártyával
  • MOL kúton: készpénzzel vagy bankkártyával
  • Coop üzletben: készpénzzel vagy bankkártyával
  • Csomagautomatánál: bankkártyával

3. Előre utalással: 100 000 Ft feletti vásárlások esetén csak banki utalásra vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség, de ettől függetlenül bármilyen számlaértéket kiegyenlíthet utalásos formában.

Mennyibe kerül a bankkártyás fizetés?
Részünkről nincsen költsége, és a Számlázz.hu rendszere sem számít fel Önnek díjat a kártyás fizetésért.

Hogyan és milyen bankkártyával fizethetek?
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A bankkártyás fizetés kiválasztása után önt átirányítjuk a Számlázz.hu online fizetési felületére, ahol bankkártyája adatainak megadásával a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizetheti ki megrendelését.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Személyesen is átvehetem a termékeket?
Igen, telephelyünkön nyitvatartási időben átveheti a kész termékeket személyesen is, azonban fizetésre itt nincsen lehetősége, a vételárat előzőleg banki utalással vagy bankkártyás kifizetéssel szükséges kiegyenlítenie.

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás a nettó 20.000 Ft alatti megrendelések esetén 1.882 Ft+ÁFA, illetve utánvét esetén +465 Ft+ÁFA. Nettó 100.000 Ft megrendelési értéktől a szállítás ingyenes.

Külföldre is szállítanak?
Igen! Rendszeresen szállítunk európai, kanadai és különböző országbeli partnereinknek. A külföldről érkező rendeléseket is fogadjuk a webáruházi felületen keresztül, de a szállítási költség minden esetben az adott célországtól és a csomag tömegétől függ, amelyet a megrendelés végösszegéhez kell hozzáadnunk, a vásárlóval történt egyeztetés után. A külföldi szállítás esetén sokszor célravezetőbb az email-ben történő rendelés. FONTOS, hogy az EU-n belül, de Magyarország területén kívül az ÁFA nélküli, nettó árat kell a vásárlónak felénk fizetnie (amennyiben rendelkezik közösségi adószámmal), míg az EU-n kívüli országokba történő szállítás esetén a számlát a magyar jogszabályoknak megfelelő 27%-os ÁFA-val állítjuk ki.

Mikor kapom meg a terméket?
Az adott termék oldalán választhatja ki a gyártási időt. A gyártási időn felül a kézbesítés még további 1-2 munkanap. Ha több olyan terméket rendelt, amelyeknek az elkészülési ideje különböző, a csomagot akkor adjuk fel, ha minden megrendelt termék elkészült. Ha külön kéri a szállítást, akkor kérjük, hogy külön megrendelésben adja le azokat a tételeket, amelyeket egyszerre szeretné, hogy feladjunk. 

Ki szállítja ki a megrendelésemet?
A csomagokat – szerződéses partnerünk – az MPL futárszolgálat szállítja ki országszerte.

Más is átveheti helyettem a csomagot?
A csomagot átveheti:

– a címzett;
– alkalmi átvevő (szomszéd, munkahelyi kézbesítés esetén munkatárs);
– cég esetén a cég alkalmazottja vagy a cég vezetője;
– a címzett meghatalmazottja (“Meghatalmazás küldemények átvételére” dokumentum letöltése: Ugrás a Magyar Posta oldalára);
– a címzett, címben megjelölt helyen 14. életévét betöltött, a Ptk. szerinti hozzátartozója  (a mostoha- és neveltgyermek, az örökbefogadó-, a mostoha- és a nevelőszülő,valamint a testvér, továbbá az élettárs, az egyeneságbeli rokon házastársa, bejegyzett élettársa, a jegyes, a házastárs, a bejegyzett élettárs egyeneságbeli rokona és testvére, valamint a testvér házastársa, bejegyzett élettársa);
– a címben levő ingatlan bérbeadója  vagy a címzett szállásadója, ha az természetes személy.

Mi történik, ha nem tartózkodok a szállítási címen a kézbesítéskor?
Az MPL kétszer kísérli meg a csomagok kézbesítését. Ezután már csak az MPL-lel telefonon egyeztetett időpontban kézbesítik ki újból a csomagot.

Mit kell tennem a csomag átvételekor?
Ha a csomagon látható és jelentős sérülést vesz észre, akkor ne vegye át azt. Az utánvétes csomagok megbontását csak az utánvéti díj megfizetése után engedélyezi az MPL. Javasoljuk továbbá, hogy a csomag felbontásakor készítsen úgynevezett kicsomagolási videót, amelyben bemutatja a csomagot a sértetlen állapotában, majd kibontja, megszámolja a termékek mennyiségét és a lehetőségekhez képest kipróbálja azokat. Az ellenőrzéshez segítséget adhat, ha a megrendelés tételes listáját előkészíti a felbontás előtt. A kicsomagolást rögzítő videó megléte esetén a szállításból adódó sérülések vagy a tévesen kiküldött termékek okozta vitás helyzeteket sokkal könnyebb rendezni.

Mit kell tennem, ha a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre szeretném kérni a kiszállítást?
A Kosár tartalmának megrendelésekor szabadon módosíthatja a szállítási adatokat. Ha a szállítási vagy egyéb adatokat a megrendelés után módosítani szeretné, kérjük, hogy azonnal lépjen kapcsolatba velünk a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén. A szállítási és számlázási cím módosítására általában a megrendelés elkészüléséig van lehetősége.

Egyéb kérdések

Mi a teendőm, ha nem vagyok elégedett a minőséggel?
Minőségi kifogás esetén kérjük, hogy azonnal jelezze problémáját a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén. Ha nem elégedett, a kifogásolt termékek vételárát visszafizetjük!

A megrendelésének leadásakor vegye figyelembe, hogy amennyiben az elektronikus funkcionalitást nem befolyásolja, úgy azokat a terveket is legyártjuk, amelyek nem felelnek meg a határértékeknek (pl. rosszul tervezett vagy hiányzó kontúr, túl vékony vonallal tervezett/tükrözött feliratok, stb.), de ebben az esetben a be nem tartott paraméterekkel kapcsolatos reklamációt nem tudunk elfogadni.

Nagyjából minden századik megrendelésnél előfordul, hogy a NYÁK gyártásban még nem járatos megrendelő rossz elnevezéssel küld Gerber fájlokat vagy a tervező szoftverben rossz rétegbe tervezi a rajzolatot, és ennek következtében a NYÁK tükörképét gyártjuk le. Indokként általában az hangzik el, hogy az otthoni vasalásos, fotózásos és egyéb technikához tükrözni kell a rajzolatot, és egyéb trükköket kell bevetni. Mi – ahogy más gyártók is – az ipari szabványnak megfelelően értelmezzük a fájlokat és gyártjuk a NYÁK-okat. Gerber fájlok esetén a rétegek megállapításakor elsősorban a fájlnevet (kiterjesztést) vesszük figyelembe a réteg típusának megállapításakor.  A Tudásbázisban nagyon sok információ szerepel azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell eljárni annak érdekében a tervezés és a megrendelés során, hogy ilyen tükrözött gyártás ne fordulhasson elő. Ha nem ért valamit, inkább kérdezzen! Viszont a szabályok és ajánlások be nem tartása vagy meg nem értése miatt bekövetkezett tükröződésért anyagi felelősséget, illetve ingyenes/csökkentett áru utángyártást nem áll módunkban vállalni. Ez az eset tehát nem tartozik bele a minőségi kifogás kategóriájába.

Mi a teendőm, ha sérült terméket kapok?
Kérjük, hogy azonnal jelezze a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén.

A további kérdéseimet hol tehetem fel?
Ha bármilyen további kérdése merülne fel a rendeléssel vagy a szolgáltatásokkal kapcsolatban, és a választ nem találja a honlapunkon, kérjük, hogy forduljon hozzánk bizalommal a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén!

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), amely tartalmazza a Szállítási feltételeket, Fizetési feltételeket, az ÁSZF mellékletet és az Adatvédelmi nyilatkozatot.